Versiunea din 01.02.2024.
I. Definiții
Vânzător
Magazinul online "ADEKO.Kids ” este operat de ADEKO KOCUR Spółka Komandytowa cu sediul social în Ruda Śląska, 5 Planty Kowalskiego Street, Ruda Śląska 41-709, înregistrată în Registrul Întreprinzătorilor al Registrului Judiciar Național de către Tribunalul Districtual din Gliwice, Secția X Afaceri a Registrului Judiciar Național sub numărul KRS: 0000764262 , NIP: 6412545858, REGON: 38223826300000,
Telefon: 533 824 401
E-mail: biuro@adeko.kids
Site web: https://adekokids.ro/
Client
Un client este orice persoană fizică cu capacitate juridică cel puțin limitată și cu vârsta de peste 18 ani, precum și o persoană juridică sau o unitate organizațională cu capacitate juridică care a vizitat site-ul magazinului online și s-a înregistrat pe acesta.
Consumator
Un consumator este o persoană fizică care efectuează o tranzacție legală cu un antreprenor care nu este direct legată de activitatea sa economică sau profesională. În conformitate cu următoarele dispoziții, ca urmare a aplicării dispozițiilor referitoare la consumator unor astfel de persoane fizice, în prezentele clauze și condiții, consumatorul înseamnă, de asemenea (și se aplică dispozițiile relevante ale clauzelor și condițiilor), o persoană fizică care încheie un contract direct legat de activitatea sa profesională, atunci când din conținutul respectivului contract rezultă că acesta nu are un caracter profesional pentru el/ea, care rezultă în special din obiectul activității sale profesionale, pus la dispoziție pe baza dispozițiilor privind Registrul central și informațiile privind activitatea profesională:
Art. 3855 , 5564, 5565, 5765 din Codul civil, art. 7aa din Legea privind drepturile consumatorilor
Înregistrare
Completarea de către Client a formularului de înregistrare găsit pe site-ul web, prin furnizarea datelor personale solicitate și a datelor personale stabilite de Client: Login (adresa de e-mail,) și Parola (un șir de cel puțin 6 caractere stabilit de Client).
Mărfuri
Se înțelege prin aceasta produsele oferite de vânzător spre vânzare în magazinul online. Imaginile produselor pot diferi ușor de aspectul real al produselor din magazin.
Livrare
Finalizarea bunurilor în conformitate cu comanda și livrarea de către vânzător, către client la adresa indicată de client în zona deservită de magazin. Livrarea poate fi efectuată - utilizând serviciile unui furnizor extern de curierat. Curierii externi și prețurile de livrare sunt afișate pe site. Vânzătorul oferă, de asemenea, colectarea personală la sediul societății. Alegerea metodei de livrare este făcută de către client.
Preț
Prețul se înțelege ca fiind prețul brut al Bunurilor situat cu informații despre Bunuri, fără a include costurile de livrare. Prețurile bunurilor din magazin sunt exprimate în zloți polonezi și includ TVA.
Prețul indicat în magazin este obligatoriu și nenegociabil. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețul sau de a refuza să proceseze o comandă în cazul unei erori evidente.
Administrator
Administratorul datelor personale ale clientului furnizate în timpul achiziției fără înregistrare și pe formularul de înregistrare este ADEKO KOCUR Spółka Komandytowa cu sediul în Ruda Śląska, 5 Planty Kowalskiego Street, Ruda Śląska 41-709 KRS: 0000764262,
Comandă
Un set de bunuri selectate electronic de către client prin intermediul site-ului https://adekokids.ro/, specificate în vederea livrării, în conformitate cu prezenții termeni și condiții.
Costurile de livrare a bunurilor
Taxă - înțeleasă ca fiind costul total al serviciului de livrare a bunurilor către client la adresa indicată de client, în conformitate cu comanda.
Zona magazinului
Aceasta este zona în care bunurile sunt livrate în conformitate cu acești Termeni și condiții, și anume Polonia și statele membre ale Uniunii Europene.
II. Înregistrarea și efectuarea achizițiilor
Înregistrare/cumpărare fără înregistrare
-
Achizițiile prin intermediul magazinului online sunt posibile după crearea unui cont (condiționată de completarea corectă de către Client a formularului de înregistrare, în special prin furnizarea datelor personale, a adresei de e-mail - care este și un login - și setarea parolei de către Client, a numărului de telefon, a datelor de adresă pentru expedierea bunurilor) sau fără crearea unui cont, după furnizarea tuturor datelor necesare pentru finalizarea comenzii. În plus, indiferent de alegerea de a cumpăra cu sau fără înregistrare, clientul este rugat să citească și să accepte acești Termeni și condiții.
Vă rugăm să rețineți că clientul declară că este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal prin bifarea căsuței de lângă declarația care spune:
„Prin prezenta declar că am citit și accept Regulamentul magazinului online „ADEKO.Kids” și sunt de acord cu utilizarea și prelucrarea datelor mele personale conținute în formularul de înregistrare în scopuri legate de executarea contractelor de către Administrator, în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal din 10 mai 2018. (Jurnalul legilor din 2018, punctul 1000), precum și Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27.04.2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) (Jurnalul Oficial al UE L 119, p. 1) - denumit în continuare RODO și dispozițiile legale relevante care reglementează protecția datelor cu caracter personal”.
- Neacordarea consimțământului pentru prelucrarea datelor în vederea prestării serviciului va împiedica îndeplinirea comenzii.
- Înregistrarea se face o singură dată, iar fiecare comandă ulterioară necesită doar un login și parola proprie a clientului.
- În plus, Clientul poate fi de acord să primească date publicitare și oferte și promoții comerciale prin bifarea căsuței de lângă declarația care spune:
„Prin abonarea la buletinul informativ, sunt de acord cu utilizarea și prelucrarea datelor mele personale conținute în formularul de înregistrare în scopuri publicitare.”
- Codul de acces și parola sunt confidențiale. Clientul care utilizează login-ul și parola este obligat să își actualizeze datele în cazul unei modificări. Clientul este responsabil pentru neactualizarea sau divulgarea datelor sale către terțe părți.
- Comercianții care doresc să primească o factură cu TVA completează în plus câmpurile necesare pentru o factură cu TVA.
Cerințe hardware
- Pentru a utiliza magazinul online, clientul trebuie să aibă un computer cu următoarele echipamente:
- conexiune la internet cu o viteză minimă de 128 kbs/s;
- browser web,
- JavaScript, cadre și stiluri CSS activate;
- ecran cu o rezoluție minimă de 1024x768;
- cont de e-mail activ.
Comandă
- Comenzile pot fi plasate 24 de ore pe zi, pe tot parcursul anului.
- Navigarea și selectarea produselor din magazin nu necesită înregistrarea sau conectarea la sistem. După selectarea produselor disponibile în magazinul online, clientul le plasează într-un coș de cumpărături virtual. Pe parcursul procesului de cumpărare, clientul poate vizualiza conținutul coșului său și îl poate modifica. De asemenea, acesta poate controla în timp real valoarea achiziției și costul de livrare. După ce decide să efectueze o achiziție, clientului i se solicită să confirme intenția sa de a plasa o comandă.
- Înainte de cumpărare, clientul este obligat să citească descrierea produsului.
- După finalizarea corectă a procesului de cumpărare, clientul va primi un e-mail de confirmare a plasării comenzii.
- Afișarea bunurilor în magazinul online constituie o invitație de a face o ofertă. Plasarea unei comenzi constituie o ofertă în sensul Codului civil, făcută de client către vânzător. Odată ce comanda a fost plasată, Vânzătorul procedează imediat la îndeplinirea acesteia. Vânzătorul confirmă Clientului faptul că a acceptat comanda și a procedat la executarea acesteia sub forma unui mesaj de e-mail la adresa de e-mail a Clientului indicată în formularul de înregistrare.
- Contractul de vânzare se încheie la primirea plății prețului de către vânzător și la confirmarea de către vânzător a acceptării comenzii pentru prelucrare. Vânzătorul își rezervă dreptul de a efectua verificări suplimentare ale datelor clientului, de exemplu, prin contact telefonic.
- Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza să proceseze o comandă în cazul în care:
- comanda a fost plasată pe un formular completat incorect,
- după o încercare nereușită de a confirma Ordinul,
- comanda nu a fost plasată în conformitate cu acești Termeni și condiții.
- au apărut circumstanțe independente de voința vânzătorului și care nu ar fi putut fi prevăzute
- Clientul va fi informat de faptul că comanda a fost refuzată prin e-mail la adresa de e-mail indicată în procesul de înregistrare.
III. Executarea ordinelor
Livrare
- Bunurile comandate de Client sunt livrate de Vânzător la adresa indicată de Client și situată în zona de funcționare a magazinului. Costul livrării este inclus în valoarea totală a comenzii trimise Clientului în e-mailul de confirmare a plasării comenzii. Îndeplinirea comenzilor are loc de luni până vineri, de regulă în termen de 1-14 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Această perioadă poate fi prelungită, fapt de care Clientul va fi informat printr-un mesaj e-mail separat. Vânzătorul nu efectuează Comenzi în zilele de sărbătoare legală, în conformitate cu reglementările aplicabile. Vânzătorul își rezervă dreptul de a stabili alte zile suplimentare pentru neexecutarea comenzilor.
- Dacă este necesar, clientul poate contacta vânzătorul direct prin e-mail sau telefon.
- Clientul primește bunurile comandate împreună cu un document de vânzare: o chitanță fiscală sau o factură de TVA, în cazul în care clientul a solicitat emiterea acesteia la momentul plasării comenzii și a furnizat datele necesare pentru emiterea acesteia. Documentul de vânzare este o confirmare scrisă a conținutului comenzii plasate.
- Vânzătorul transferă dreptul de proprietate asupra bunurilor către client la plata bunurilor plus costul livrării în conformitate cu dispozițiile prezentelor condiții.
- Datele referitoare la tranzacțiile de vânzare prin intermediul magazinului online sunt colectate și stocate de sistemul IT al vânzătorului timp de cel puțin 2 ani de la data tranzacției.
- În cazul în care nu este posibilă îndeplinirea comenzii din motive cum ar fi, de exemplu, cantitatea insuficientă de bunuri comandate sau dacă bunurile comandate sunt temporar indisponibile, vânzătorul contactează cumpărătorul înainte de a confirma comanda pentru a stabili alți termeni și condiții de îndeplinire a comenzii.
- În cazul în care discrepanțele sunt semnificative, Clientul va fi contactat de un angajat al Vânzătorului pentru a stabili termenii Contractului. Dacă clientul nu este de acord, contractul expiră.
- Ofertele promoționale și de vânzare sunt disponibile în limita stocului disponibil. Din cauza numărului limitat de produse din ofertele menționate mai sus, comenzile plasate după epuizarea stocurilor nu pot fi realizate, fapt pentru care clientul va fi informat de un angajat al vânzătorului prin telefon sau e-mail.
- Clientul se angajează să ridice bunurile și să plătească suma totală a bunurilor comandate, împreună cu serviciul de livrare al vânzătorului (suma totală din confirmarea comenzii).
Domeniu de activitate
- Magazinul online livrează bunurile numai în zona de operare a magazinului, și anume teritoriul Republicii Polone și al statelor membre ale Uniunii Europene.
Costuri de livrare și condiții de plată
- Costul de livrare depinde de mărimea comenzii și este indicat pe site-ul web și în rezumatul comenzii.
- Vânzătorul acceptă următoarele metode de plată:
- prin transfer tradițional;
- prin transfer rapid;
- Prin card de credit;
- prin: imoje, applePay, PayPal, GooglePay;
- Alegerea metodei de livrare și a metodei de plată este făcută de client pe formularul de comandă.
- Plata prin transfer rapid, card și prin intermediul serviciilor de plată are loc în conformitate cu termenii și condițiile furnizorilor acestor servicii.
Dreptul de retragere
- Un client care efectuează o achiziție în calitate de consumator are dreptul, în termen de 14 zile de la livrarea produsului comandat, să se retragă dintr-un contract la distanță fără a oferi motive și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor directe de returnare a bunurilor, prin depunerea unei declarații scrise către vânzător.
- Produsul returnat nu trebuie să fie utilizat. Prin utilizat, se înțelege că patul este asamblat și fixat cu șuruburi.
- Declarația poate fi făcută electronic pe un formular al cărui model este anexat la prezentele norme, prin trimiterea acestuia prin e-mail la adresa magazinului sau prin depunerea unei declarații scrise trimise prin poștă la adresa magazinului.
- Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient să trimiteți declarația dumneavoastră înainte de expirarea termenului de 14 zile de la livrarea produsului.
- Magazinul va trimite imediat clientului o confirmare de primire a declarației de retragere, într-o formă de e-mail care permite descărcarea și păstrarea acesteia.
- Produsul returnat trebuie să fie în stare nealterată, cu excepția cazului în care modificarea a fost necesară în limitele gestionării obișnuite. Clientul trebuie să returneze produsul în cantitatea și calitatea în care l-a primit, sub rezerva tezei anterioare. În special, el trebuie să includă toate piesele, accesoriile, instrucțiunile, condițiile de utilizare și alte documente primite împreună cu produsul.
- Produsul returnat trebuie să fie trimis la adresa sediului social al Magazinului.
- Produsul returnat trebuie să fie protejat corespunzător.
- Coletul trebuie să fie însoțit de declarația menționată la alineatul (2) și de o copie a dovezii de cumpărare.
- Clientul este răspunzător pentru orice diminuare a valorii obiectului care rezultă din utilizarea obiectului dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea acestuia.
- Magazinul vă va rambursa plata imediat, dar nu mai târziu de momentul în care primiți produsul înapoi.
- Plata va fi rambursată folosind aceeași metodă de plată utilizată de client, cu excepția cazului în care clientul acceptă în mod expres o altă metodă de rambursare. În cazul în care clientul alege o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă obișnuită de livrare oferită de magazin, magazinul nu este obligat să ramburseze clientului costurile suplimentare suportate de client.
- În cazul în care clientul depune o declarație de retragere înainte ca magazinul să îi fi acceptat oferta, oferta încetează să mai fie obligatorie.
- Clientul nu are niciun drept de retragere în ceea ce privește contractele referitoare la produse cu termen de valabilitate scurt, contractele al căror obiect de executare este un articol livrat într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau igienă, în cazul în care ambalajul a fost deschis după livrare, precum și alte contracte indicate în legislația aplicabilă.
Retragerea din contract se poate face în conformitate cu următorul formular, care poate fi descărcat de pe site-ul web al magazinului:
Formular de retragere:
Declar că mă retrag din contractul de vânzare a ...................
număr de comandă ....................................
încheiat prin intermediul sistemului de vânzare online
între
ADEKO KOCUR Spółka Komandytowa cu sediul social în Ruda Śląska, 5 Planty Kowalskiego Street, Ruda Śląska 41-709 KRS: 0000764262,
a
Numele și prenumele: ................................................
Adresă: ................................................................
Cod: ...................................................................
Oraș: .....................................................
Denumirea mărfii: ...................................................
Adresă de e-mail: .....................................................
Număr de telefon: ........................................................
Vă rugăm să trimiteți suma datorată pentru bunurile returnate la numărul de cont bancar indicat mai jos:
................................................
data și semnătura persoanei care face declarația
IV. Garanția
- Drepturile și obligațiile de bază ale magazinului și ale consumatorului sunt reglementate de Legea privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014. (Dz.U.2023.2759 t.j. din 2023.12.22). Clienții au dreptul de a reclama un produs achiziționat de la magazin dacă acesta prezintă defecte fizice sau juridice.
- În cazul în care există îndoieli cu privire la proprietățile unui produs, în special cele care nu sunt menționate în informațiile conținute în oferta prezentată de Magazin, Clientul trebuie, înainte de a plasa o comandă, să trimită o cerere de informații Magazinului, prin intermediul unuia dintre canalele de contact indicate în Reguli și regulamente. Magazinul nu este responsabil pentru asigurările privind proprietățile produselor pe care nu le cunoștea în momentul în care produsul a fost emis.
- În cazul în care bunurile nu sunt în conformitate cu contractul, consumatorul poate solicita repararea sau înlocuirea acestora.
- Magazinul poate efectua o înlocuire atunci când clientul solicită o reparație sau Magazinul poate efectua o reparație atunci când clientul solicită o înlocuire dacă este imposibil sau ar necesita costuri excesive pentru Magazin să aducă bunurile în conformitate cu contractul în modul ales de client. În cazul în care repararea și înlocuirea sunt imposibile sau ar necesita costuri excesive pentru magazin, acesta poate refuza să aducă bunurile în conformitate cu contractul.
- Atunci când se evaluează dacă costurile suportate de magazin sunt excesive, se iau în considerare toate circumstanțele cazului, în special semnificația lipsei de conformitate a bunurilor cu contractul, valoarea bunurilor conforme și inconvenientele excesive pentru client cauzate de schimbarea modului de aducere a bunurilor în conformitate cu contractul.
- Magazinul repară sau înlocuiește bunurile într-un termen rezonabil din momentul în care magazinul este informat de către client cu privire la lipsa de conformitate cu contractul și fără inconveniente excesive pentru client, luând în considerare natura specifică a bunurilor și scopul pentru care clientul a achiziționat bunurile. Costurile de reparare sau de înlocuire, inclusiv, în special, costurile de expediere, transport, manoperă și materiale, vor fi suportate de magazin.
- Clientul va pune la dispoziția magazinului bunurile care fac obiectul reparației sau înlocuirii. Comerciantul trebuie să ridice bunurile de la consumator pe cheltuiala sa.
- În cazul în care bunurile au fost instalate înainte ca neconformitatea bunurilor cu contractul să devină evidentă, magazinul dezasamblează bunurile și le reasamblează după reparație sau înlocuire sau dispune efectuarea acestora pe cheltuiala sa.
- Clientul nu este obligat să plătească pentru simpla utilizare a bunurilor care au fost înlocuite ulterior.
- În cazul în care bunurile nu sunt în conformitate cu contractul, clientul poate face o declarație de reducere a prețului sau de retragere din contract atunci când (și în condițiile în care):
- Magazinul a refuzat să aducă bunurile în conformitate cu contractul;
- magazinul nu a adus bunurile în conformitate cu contractul;
- lipsa de conformitate a bunurilor cu contractul continuă chiar dacă magazinul a încercat să aducă bunurile în conformitate;
- lipsa de conformitate a bunurilor cu contractul este suficient de semnificativă pentru a justifica o reducere a prețului sau retragerea din contract fără a recurge în prealabil la căile de atac prevăzute la alineatul (3);
- este evident din declarația magazinului sau din circumstanțe că acesta nu va aduce bunurile în conformitate cu contractul într-un termen rezonabil sau fără inconveniente nejustificate pentru client;
- prețul redus trebuie să fie proporțional cu prețul contractului, astfel cum rămâne valoarea bunului neconform față de valoarea bunului conform;
- Magazinul rambursează clientului sumele datorate ca urmare a exercitării dreptului de reducere a prețului imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea declarației consumatorului de reducere a prețului;
- Clientul nu se poate retrage din contract dacă lipsa de conformitate a bunurilor cu contractul este nesemnificativă. Lipsa de conformitate a bunurilor cu contractul este prezumată a fi semnificativă.
- În cazul în care lipsa de conformitate vizează doar o parte din bunurile livrate în temeiul contractului, clientul se poate retrage din contract doar în ceea ce privește bunurile respective și, de asemenea, în ceea ce privește alte bunuri achiziționate de consumator împreună cu bunurile neconforme, dacă nu se poate aștepta în mod rezonabil ca consumatorul să fie de acord să păstreze doar bunurile contractuale.
- În cazul retragerii din contract, clientul returnează imediat bunurile magazinului, pe cheltuiala acestuia. Magazinul rambursează prețul clientului imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea bunurilor sau a dovezii returnării acestora.
- Magazinul rambursează prețul folosind aceeași metodă de plată utilizată de client, cu excepția cazului în care clientul a convenit în mod expres asupra unei metode diferite de rambursare care nu implică niciun cost pentru client.
- În cazul unui defect al bunurilor, un comerciant care face o achiziție în scopuri comerciale, dar nu pentru cumpărător, își poate exercita drepturile în temeiul garanției pentru defecte. Pentru a depune o reclamație, întreprinzătorul trebuie să contacteze imediat magazinul prin intermediul mijloacelor de comunicare disponibile, furnizând informații detaliate cu privire la defectul bunurilor și solicitând înlocuirea bunurilor cu bunuri lipsite de defecte. Magazinul se angajează să examineze reclamația în termen de 14 zile de la data depunerii acesteia. În cazul unei reclamații justificate, magazinul va lua măsurile necesare pentru repararea defectului, înlocuirea bunurilor cu bunuri fără defecte sau rambursarea parțială sau totală a prețului plătit.
Pentru a exercita drepturile de garanție, produsul trebuie trimis la adresa Magazinului indicată în Reguli. Clientul se poate abține de la plata prețului până când Magazinul își îndeplinește obligațiile de garanție. Produsul trebuie trimis înapoi ambalat și protejat împotriva posibilelor deteriorări în timpul transportului, împreună cu toate articolele pe care le-ați primit la cumpărare, cum ar fi instrucțiunile etc. Magazinul este răspunzător pentru orice neconformitate a bunurilor cu contractul existentă la momentul livrării și descoperită în termen de doi ani de la acel moment, cu excepția cazului în care termenul de valabilitate al bunurilor, stabilit de magazin, de predecesorii săi legali sau de persoanele care acționează în numele acestora, este mai lung. Orice neconformitate a bunurilor cu contractul care apare înainte de expirarea termenului de doi ani de la momentul livrării bunurilor este prezumată a fi existat la momentul livrării, cu excepția cazului în care se dovedește contrariul sau prezumția nu poate fi reconciliată cu natura specifică a bunurilor sau cu natura neconformității bunurilor cu contractul.
V. Plângerea
- O reclamație poate fi făcută electronic prin trimiterea unui e-mail sau în scris prin scrisoarea tradițională.
- Magazinul va analiza reclamația în termen de 14 zile de la data efectivă a depunerii.
- O reclamație nu este îndreptățită în cazul:
- deteriorări mecanice de origine externă, inclusiv deteriorări rezultate din utilizarea necorespunzătoare,
- reparații sau modificări efectuate de client împotriva recomandărilor producătorului. Un răspuns la o reclamație este trimis la adresa de e-mail furnizată în timpul achiziției. În cazul schimbării adresei de e-mail - pentru a facilita procesul de reclamație - această informație trebuie notificată Magazinului.
VI. Garanția
- Bunurile vândute de magazin pot fi acoperite de o garanție acordată de producătorul bunurilor sau de distribuitorul acestora.
- În cazul în care Bunurile sunt acoperite de garanția unui producător sau a unui distribuitor, pe site-ul web al Magazinului vor fi plasate informații privind existența și conținutul garanției referitoare la Bunurile respective.
VII. Răspunderea vânzătorului
- Vânzătorul nu este răspunzător pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a contractului cauzată de forță majoră sau de acțiuni ale autorităților administrative.
- Sub rezerva restricțiilor prevăzute de legislația general aplicabilă, vânzătorul nu este răspunzător pentru prejudiciile cauzate de erori informatice sau de comunicare, cum ar fi: lipsa posibilității de a utiliza site-ul magazinului de către client, erori de afișare a informațiilor pe site, lipsa unor elemente din descriere sau a unor informații despre produse, întreruperi ale comunicării, defecte, disfuncționalități, întârzieri în operațiuni sau în transmitere, virusuri informatice, defecțiuni de linie sau de sistem. În special, vânzătorul nu este răspunzător pentru daunele cauzate de întreruperile tehnice ale poștei electronice cauzate de operatorii rețelelor de telecomunicații sau care rezultă din erori tehnice din partea clientului.
- Vânzătorul nu este răspunzător pentru consecințele: efectuării procesului de înregistrare sau efectuării unei achiziții fără înregistrare, inclusiv furnizarea de date false sau eronate, comanda contrară Termenilor și condițiilor.
VII. Dispoziții finale
- Prezentul regulament reglementează toate principiile de efectuare a achizițiilor prin intermediul magazinului online ADEKO.Kids. În toate aspectele care nu sunt reglementate în prezentul regulament, se aplică dispozițiile Codului civil, Legea din 18 iulie 2002 privind prestarea de servicii prin mijloace electronice (textul consolidat al Jurnalului de legi din 2013, punctul 1422, cu modificările ulterioare) și alte acte, iar în ceea ce privește consumatorii, de asemenea, Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Jurnalul de legi 2014, punctul 827).
- Modificările aduse regulamentului trebuie anunțate în prealabil pe site-ul internet al Magazinului. Regulamentul de procedură intră în vigoare la 01.03.2024.