FAQ (în engleză: Frequently Asked Questions) – o colecție de întrebări frecvente și răspunsuri la acestea, având ca scop oferirea de asistență utilizatorului unui serviciu online, fără a fi necesară implicarea directă a unei persoane.

Cât timp trebuie să așteptați pentru livrare?

Timpul de procesare a comenzii este de până la 14 zile lucrătoare, la care se adaugă timpul de livrare.

Se poate anula comanda?

Comanda poate fi anulată. Vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil la adresa biuro@adeko.kids

Pot returna patul?

Da, dacă nu a fost asamblat sau utilizat. Returnarea trebuie efectuată în termen de 60 de zile, pe cheltuiala proprie.

Patul meu a ajuns deteriorat, ce ar trebui să fac?

În primul rând, nu asamblați patul cu piese deteriorate. În acest caz, vă rugăm să faceți fotografii detaliate ale pieselor deteriorate și să trimiteți un mesaj la adresa: reklamacje@adeko.kids. De asemenea, vă rugăm să pregătiți simbolurile pieselor deteriorate folosind manualele disponibile pe site-ul nostru: https://manuals.pl.

Prin ce curier este expediat patul?

Paturile noastre sunt expediate prin curierii UPS și GLS. Dacă numărul de urmărire începe cu 1Z727FX3, este curierul UPS. Dacă numărul de urmărire conține doar cifre, este curierul GLS.

Ce saltea să aleg pentru pat?

Salteaua pentru paturile noastre nu trebuie să fie mai groasă de 14 cm. Dimensiunea saltelei trebuie să fie exact aceeași ca dimensiunea patului, adică 80x160 = 80x160. Dacă alegeți o saltea pentru sertarul cu funcție de dormit, salteaua trebuie să fie cu 10 cm mai scurtă, adică pentru un pat 80x160 = saltea 80x150.

Care este greutatea maximă suportată de pat?

Paturile noastre au o greutate maximă suportată de 90 kg. În cazul paturilor suprapuse, nivelul superior suportă o greutate maximă de 60 kg.

Se pot face modificări în comandă?

Modificările în comandă pot fi efectuate până în momentul în care patul este trimis în producție. Acest lucru trebuie făcut cât mai curând posibil, trimițând un mesaj la adresa: biuro@adeko.kids.

Salteaua este inclusă cu patul?

Salteaua nu este inclusă în setul cu patul, dar poate fi achiziționată separat pe site-ul nostru.

Pot fi demontate barele de protecție?

Da, poate fi demontată doar bara de protecție frontală, cea care acoperă jumătate din pat. Totuși, trebuie să țineți cont de faptul că vor rămâne vizibile găurile din picioarele patului.

Pot monta scara pe cealaltă parte a patului suprapus?

Da, clientul poate alege partea pentru montarea scării în timpul asamblării patului. Acest lucru se aplică doar pentru modelele DMP, DMPA, DMPB, DMPBA, CLP, CLPA, CLPB, CLPBA. În cazul paturilor MUNDO și SIMBA, partea de acces trebuie selectată la plasarea comenzii și nu poate fi modificată ulterior.

Cât timp va fi utilizabil patul?

Durata de utilizare a unui pat este o chestiune foarte individuală, pentru care nu există un răspuns exact. Totul depinde de modul în care este folosit patul: dacă va fi utilizat doar pentru dormit sau și pentru joacă. De asemenea, depinde și de dimensiunea patului pe care clientul îl alege pentru copilul său. Copiii cresc foarte repede, astfel că nu putem estima exact cât timp va fi utilizabil patul.

Voi primi o factură pentru achiziție?

Da, magazinul nostru oferă opțiunea de factură, care trebuie selectată în timpul introducerii adresei de livrare.

Patul BOX 4 poate fi montat în oglindă?

Da, partea de montare poate fi aleasă în timpul asamblării patului.